Maj-Britt: Min lilla födelsedag

Nu har jag gått in i en sån där period igen då jag har massor att göra. Jag pluggar heltid, har ett gigantiskt projekt som tar minst lika mycket tid som skolan, har ett mindre projekt OCH jobbar. När folk frågar hur jag hinner med allt säger jag att jag slutat kolla på TV. Men det är inte helt sant. Jag verkar också ha slutat slampa. När jag nyss tänkte på det, kom jag på att jag inte legat med någon sedan dagen innan Julafton! HERREGUD! Det är snart en månad sen. Dags att göra något åt saken, med andra ord.

Okej, nu ska jag inte överdriva. Jag har inte BARA arbetat sedan jul. Lite annat har jag också hunnit med. Mitt spårade nyår kan få ett eget inlägg men nyss fyllde jag ju faktiskt år! Min favoritgratulation fick jag av Haket på twitter:





Det tyckte jag var väldans fint.

Min födelsedag firades med förfest på en sunkig lokal, fuldans på Haket och en sunkig liten efterfest. Du vet att det är ditt fina hak om du efterfestar med DJ:n som spelat skivor och som dessutom gjort sitt allra bästa för att tajma in just DIN låt när du gör entré på Haket. En bättre stammis hade självklart märkt av denna fina gest med en gång, utan att DJ:n behövde springa och rycka en i armen. Tack och förlåt. Haket är överhuvudtaget ett mycket fint ställe att spendera sin födelsedag på. Alla sprang runt och gjorde PRECIS som jag ville, hämtade ägg och tomtebloss och grejer. Mycket fint. Önskar att det alltid var så, men man får väl nöja sig med en gång om året.



Kommentarer
Postat av: Fraj

nejmenåh, grattis i efterskott!

2012-01-21 @ 00:11:34
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Maj-Britt

Tack! : )

2012-01-22 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0