Kulla-Gulla: men vad tusan händer?

Håller jag på att tappa greppet? Inte nog med att jag bytte nummer med karln efter nyår och drog hem honom helgen efter. Att det sedan utbytts något sms också, ja okej det kan jag väl leva med. Men idag har vi telefonerat med varandra, pratat seriöst och bestämt att vi ska ses nykra. Jag är nästan lite rädd för mig själv! Otäckt är även att det finns någon som är bättre än mig på spydigheter och även han har gjort det till sin grej. Arga akademikerkvinnan möter sarkastiske idrottskarln typ.

I helgen ska jag i alla fall ut och svina på egen hand i nya staden. Jag har fortfarande inte hunnit med ett krogbesök i stora staden, men det blir det ändring på nu.

För övrigt börjar jag bli orolig för Maj-Britt. Har hon gått i ide där borta i gamla staden? Eller svinar hon så mycket att hon inte hinner med vår kära blogg-bäbis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0