Kulla-Gulla: historien upprepar sig

Jag lider av sömnproblem i perioder och just nu är en sådan period. Jag har gått runt som en zombie hela veckan på jobbet och bara väntar på att ramla in i en psykos eller liknande. Igår flexade jag en timme från jobbet för att jag var så trött. Bestämde mig ändå för att möta upp en vän och ta ett glas vin, tänkte att i alla fall det borde jag ju orka.

Vet inte riktigt hur jag kunde glömma bort min oförmåga att bara ta ett glas? Har vi inte pratat om detta innan? i alla fall mängder av glas senare gick jag ju även som vanligt över på min älskade tequila. Arga akademikerkvinnan kom också fram och plötsligt var klockan halv fyra och det var dags att införskaffa nattamat och leta sig hemåt.

Idag är tanken att vi skulle ut och svina, igår var ju ändå den lugna kvällen. Hur ska jag orka det? Frånvaron av sömn är ju rätt uppenbar med tanke på att jag är vaken endast fyra timmar efter hemkomst.

Nästa helg lär ju knappast bli lugnare för då hälsar äntligen älskade Maj-Britt på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0