Kulla-Gulla: det är på tiden

I morgon händer det jag väntar på sedan min flytt; Älskade Maj-Britt kommer på besök. En hel lång månad har gått men nu är det alltså dags. Dagen till ära kommer även en liten skock med flickor till mig och sedan ska vi ut och kalasa.  Jag stirrade till och med på en flaska tequila på systemet innan men kände att som den missbrukare jag är bör jag inte ha sådana farligheter i mitt hem.

Det är mycket skoj på gång nu. Nästa helg ska jag på middag med en vän hemifrån och hennes pojkvän. OCH deras snygga vänner. Innan dess ska jag även på dejt med nyår som ska bjuda på middag.

Livet är rätt fint som storstadsbo ändå.


Kommentarer
Postat av: Fraj

akta dig för storhelger som bjuder på middag. Det resulterar bara i tandborstar, NYCKLAR och "små presenter" på posten som bara portot till gick på 150 spänn.

Bara en varning oss slampor emellan.

2012-01-29 @ 21:54:33
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0