Kulla-Gulla: återförening

Det har varit så underbart att ha min finaste Maj-Britt på besök i helgen. Däremot blir man påmind om att det faktiskt är rätt sunt att det numera är avstånd mellan oss. Vi har inte ett bra inflytande på varandra.

Helgen har bestått av alkohol i alla dess former,diverese barbesök, tömning av spritskåp och total lycka över att krogen faktiskt har öppet till morgonen i storstaden. Vi har med andra ord svinat på i äkta Kulla-Gulla och Maj-Britt style.

Nu ligger jag och dör lite grann i soffan och tycker synd om Maj-Britt som behöver sitta på en buss i flera timmar för att ta sig hem. Hon svinade ju dessutom på bättre än mig och hann bara hit för en pizza och för att hämta sina saker innan det var dags att bege sig hemåt.

Och även om vi sedan länge konstaterat att vi slutat räkna har jag fortfarande bara legat med en och samma karl sedan flytten. Hej vuxenliv, vi får se hur länge detta håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0