Kulla-Gulla: Och så var vi där igen

Min helg har varit fullspäckad med att hinna träffa alla kära vänner och min fina familj. Det har varit så himla mysigt och jag har även fått en dos av naturen då jag promenerat massa med hundkräket. Självklart har jag även druckit mig kalasfull, hinkat tequila, dräggat på haket och raglat ur en taxi hos mor och far klockan sent på natten. Jag kom i alla fall hem, med nöd och näppe. Min gamla lördagspojkvän var ju såklart på haket och ringde mig även efter stängning och erbjöd sovplats. Halvvägs dit kom jag ihåg att det kanske inte är en strålande idé då jag ju faktiskt försöker vara vuxen och städad nu för tiden. Maj-Britt: Jag tror vi ska vara tacksamma över avståndet mellan oss. Vi är inte bra för varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0