Kulla-Gulla: Någon form av intetsägande rubrik

Jag och Maj-Britt har verkligen gått ner oss. När det gäller bloggandet alltså, svinar gör vi nog fortfarande rätt bra. Jag hade planerat världens lugnaste vecka efter föregående helgs teqiula-överdos. Det gick bra fram till torsdagen så jag är rätt stolt över mig själv. Att vara bakfull på jobbet en fredag kändes däremot inte som ett lika stolt ögonblick. Tur att jag kan nyttja min skådelspelartalang och spela pigg på jobbet (ehh).

Igår skulle jag ta ett glas vin med en kompis. När jag ska jag lära mig? Resultatet blev en dräggfylla och jag minns inte ens hur jag tog mig hem.

För övrigt var veckans höjdpunkt i måndags när min gamla lördagspojkvän hörde av sig och bad om ursäkt för sitt märkliga beteende i lördags. Hmm, låt mig tänka efter nu: Jag var dräggfull på tequila och glömde bort att jag skulle bete mig vuxet och städad, betedde mig som en schizofren, bestämde att jag skulle köra bortamatch, lägger på luren och tar istället en taxi hem och låter gamla lördags-pojkvännen sitta uppe och vänta på mig. Okej, du är förlåten för ditt märkliga beteende!


Kommentarer
Postat av: Fraj

Hahahaha han verkar ju söt på något sätt!

2012-02-19 @ 22:28:10
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: F

Men vad säger du, semlor som är så gott?! :O

2012-02-22 @ 23:26:50
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0